1 Aralık 2013 Pazar

SERBEST GÜN...ölçüyü kaçırmaca :))

Bugün pazar, bazı diyetisyenlerin  önerisine uyarak bugünü kendime serbest gün ilan ettim. Sabah kahvaltısını değiştirme lüksüm yok. Sonrasında tutmayın beni... Yok yok birisi tutsa iyi olur :))

SABAH KAHVALTISI(saat:9:00)

  • Yoğurt...............      3 y. kaşığı
  • Kuru erik...........      4 adet
  • Yulaf..................      2 y. kaşığı
  • Keten tohumu....       1 t. kaşığı 

Aç karnına bir bardak, kahvaltıdan sonra iki bardak ılık suyu içtim. Saat 10:30'da  bir fincan sütlü kahve... Öğlen  Özge-Ulaş çiftine, kızları Öykü'ye(daha iki aylık) hoş geldin ziyaretine gidileceğinden yapılacak ikramlarda ölçüyü kaçırmamak için önlem olarak saat 12:30'da bir kase bal kab. çorbası içtim.


ÖĞLEN YEMEĞİ (saat:14:00)
  • Börek.......................    1 parça
  • Y. sarma..................    5 adet
  • Salata......................   bir  şeri domates ve maydanoz
  • Tatlı.........................  kçk. bir dilim tiramisu

İki küçük bardak su içtim. Arada bir şey yemedim, zaten kendimi çok tok hissettim. İki büyük bardak su daha içtim. Akşam yemeği hazırlayamayınca ne yapılır; kahvaltı!..


AKŞAM YEMEĞİ (saat:6:30)
  • Simit.(kepekli)...        1/2
  • Peynir...............         1/2 kibrit kutusu
  • Zeytin...............         5 adet
  • Bal, tere yağ.....         tadımlık
  • Kereviz salts.....         2 kaşık

Saat 20:30'da tarçın, karanfil çayı içerek kan şekerimi dengelemeyi umuyorum..


GÜNÜN DEĞERLENDİRMESİ
Su 1.650 lt. Yediklerim ortada.. Serbest günün tadını çıkardım :))

Yarın yeni bir gün :):)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder