25 Aralık 2013 Çarşamba

KURUYEMİŞ... ihtiyaçtan :-))



SABAH (saat:09:00) - 
  • 3 y. kaşığı(az yağlı) yoğurt
  • 1 tepeleme yk erik püresi
  • 2 tk yulaf kepeği
  • 1 tk keten tohumu (çekilmiş) 
ARA (saat:11:00-11:30)
1 kupa yarı sütlü türk kahvesi+1adet yulaflı kurabiye
1 avuç dolusu kuru yemiş (?)
1fincan 7 otlu çay

ÖĞLEN (saat:13.30-14:00) 
  • 6 yk pazı kavurması  
  • 3 yk yoğurt
  • Kara buğday pilavı
1.ARA(saat:15:30-16:30)
 1 dilim ekmek+6 adet zeytin+1 fincan yeşil çay
2.ARA(saat:17:30-18:30)
1 fincan 7 otlu çay+1 mandalina 

AKŞAM(19:00-19:30)                              
  • 1kepçe yeşil mercimek
  • 3 adet k.lahana sarması (k. buğday ile) 
  • 2 yk yoğurt 
  • Bol salata                   

    SON ÖĞÜN(saat:21:00)
    1 bardak demleme çay (steyva ile)

    DEĞERLENDİRME: Bu gün sabah Dr.Ayça Kaya kahvaltısı yaptım. Yapmasına yaptım da bir tatminsizlik, doymadım duygusu sardı beni :)) Bu duyguyla içtiğim sütlü türk kahvesi eşliğinde yenilen yulaflı kurabiye de kesmeyince elim kuru yemiş kavanozuna gitti Niyetim birkaç çekirdek çitlemekti; ama birkaç fındık, bir o kadar kaju derken bir büyük avuç karışık kuru yemiş midemle buluştu :)) Bazı şeylerin tadına hiç bakmamak gerek, bazen başlayınca durulamıyor çünkü. Diğer yandan, bazen de canın istediğine uymak gerektiğini düşünüyorum ve bunu çok önemsiyorum. Çünkü normal şartlar altında (katkılı ve yapay gıdalar yenmiyorsa) vücut neye ihtiyaç duyuyorsa can onu ister.  Bu da benim tesellim olsun:)
    Su :2.750 lt.

    2 yorum:

    1. Evet kesinlikle katılıyorum bazen vücut ıstıyor :)
      Ama ben tatlı ıstedıgı zaman çok dikkate almıyorum cunku şeker adeta bağımlılık yapıyor ve yanıltıyor.i
      Ah şu şekerden bır kurtulabılsek...

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Doğrusu sen çok yol katetmişsin bu konuyla ilgili, örneğin yoğurt bombaların muhteşem:)) Ben de bir tanesini az önce ara öğünüm için denedim. Mmm!.. Ama bir oturuşta bir paket bisküvi yemeyi şimdilik düşünmüyorum:)) Şaka bir yana bünyeyi çok ta mahrum etmemek gerek yoksa başlayınca durduramıyor bünye kendisini. Ama bünye yapıyor, kesinlikle biz değil:)))

        Sil