22 Aralık 2013 Pazar

PAZAR... Sinema... Kuymak :))


SABAH (saat:09:00) - 
  • 1 dilim ekmek 
  •  1kk b.peynir +2 tam ceviz
  • 2 adet y. zeytin +maydanoz+biber
  • 2 bardak şekersiz demleme çay

ARA (saat:11:00-11:30)
 Sinemadayım yine(hobbit)

ÖĞLEN (saat:13.30-14:00) 
  • 2 dilim ekmek
  • Kuymak  (?)
  • Sade omlet

1.ARA(saat:15:30-16:30)
1 fincan az şekerli türk kahvesi
2.ARA(saat:17:30-18:30)
1 adet mandalina+7 otlu çay    

AKŞAM(19:00-19:30) (18:00)                              
  • Haşlanmış kuzu eti
  • 1yk pilav
  • Bol salata                
    SON ÖĞÜN(saat:21:00)
    5 adet kestane

    DEĞERLENDİRME:Bugün pazar ve sinema günü. Eee sinemadan sonra da haliyle dışarıda yemek, geleneğin  bir parçası :)) Yemek için yaptığım seçim benim için pek de hayırlı olmadı. Trabzon yemekleri var diye gittiğimiz  küçük mahalle  lokantası tam bir hayal kırıklığı oldu. Meğer Trabzon'un sadece kahvaltılık ürünleri varmış ve sadece kahvaltı veriyorlar. Tabii Trabzon kahvaltısı deyince kuymaksız (mıhlama) olmaz. (Trabzon'da kuymak, Rize'de mıhlama deniyormuş). Ben de ne zamandır  yemek istiyordum, eşime hadi bi deneyelim dedim. Demez olaydım; bol tereyağ, mısır unu ve tel peynir üçlemesi. Mısır unu çok hissediliyordu. Yine de çok aç olunca pek lezzetli geldi :))  Bir ara Rize usulünü de denemeli :)) Su:2.000 lt.

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder