21 Aralık 2013 Cumartesi

YER MİSİN ... yemez misin :))


SABAH (saat:09:00) - 
  • 1 dilim ekmek 
  •  1kk b.peynir +2 tam ceviz
  • 2 adet y. zeytin +karışık biber
  • 2 bardak şekersiz demleme çay

ARA (saat:11:00-11:30)
1 fincan az şekerli türk kahvesi

ÖĞLEN (saat:13.30-14:00) 
  • Tavuk (göğüs eti) ızgara (?)
  • Akdeniz salatası
  • 1 bardak ayran

1.ARA(saat:15:30-16:30)
1 fincan az şekerli türk kahvesi
2.ARA(saat:17:30-18:30)
  1 kase yoğurt+1 dilim ananas 

AKŞAM(19:00-19:30) (18:00)                              
  • 1 dilim ekmek
  • Et sote
  • Bol salata                
    SON ÖĞÜN(saat:21:00)
    Ihlamur (tarçın+k.biber+karanfil ile)

    DEĞERLENDİRME: Öğlen yemeğini dışarıda yemek gerekti. Açıkçası doğru düzgün bir şeyler bulamayınca yararsız ama en zararsız olan tavuk ızgarayı seçtim.Yine et diyeceğim ama artık tavuk diye satılan ürünün ne olduğu konusunda ciddi şüphelerim var. Bu nedenledir ki uzunca bir zamandan beri eve, tavuğa dair bir şey almıyorum, yerine hindi etini tercih ediyorum. Gerçi onun da ne kadar saglıklı olduğu konusu net değil.Dana eti ona keza. İşin aslı derinlemesine bakılınca yediğimiz pek çok yiyecek bize yarardan çok belki de zarar veriyor. En son et aldığımda kasap ''bir tek koyun yapay beslenmeye dayanıksız olduğu için en sağlıklısı koyun eti abla'' dedi. Bu beni çok düşündürdü açıkçası. Şimdi ev halkına koyun etini sevdirme yollarını arıyorum. Sebzeler desen başka bir muamma; yiyoruz ama besleniyor muyuz yoksa zehirleniyor muyuz belli değil. Dedim ya konu derin; çok düşününce aç kalmak seçenek olabilir mi?.. Olabilirse kilo verme sorunum da kalmaz :))
    Su: 2.500 lt.

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder