10 Aralık 2013 Salı

SERBEST mi.... gün mü?..

Dr. Ayça Kaya'nın kbzlk. gdrc. khvltsında 15. gün.  Aslında 17. gün. İki gün eksik saymışım  ama önemli değil, galiba bu kahvaltı şekline alıştım :)) Önümüzdeki pazar gününe kadar devam edersem 21 günü tamamlamış olacağım. Şu ana kadar beklediğim sonuca ulaşamadım ama eksik olanı biliyorum: Hareket (yürüyüş, spor) etmiyorum. Yarın plates günü. Bunu milat kabul edip kar,kış demeden her gün düzenli yürüyüşü günlük programıma katmak zorundayım!...

SABAH (saat:09:00) - 
  • Yoğurt...............       3 y. kaşığı(az yağlı)
  • Kuru erik...........       3 adet
  • Yulaf..................       2 y. kaşığı
  • Keten tohumu....       1 t. kaşığı 
  • Probiyotik toz...        1 t.k
ARA (saat:11:00-11:30)
Bu gün arkadaş günü. Misafir ağırlayacağım için ancak toparlandım. Yemedim, içmedim :))

ÖĞLEN (saat:13.30-14:00) 

  • 1 porsiyon(sevgi usulü) avcı böreği
  • Bol yeşil salata (limon, nar ekşisi, hardal, z.yağı ve tuz ile tatlandırılmış)
  • 1/2 porsiyon tatlı (Dr. Ayça Kaya'nın kakaolu pişmeyen muhalebesi)

Normal bir öğlen yemeğinden çok farklı bir öğün olmaması için elimden geleni yaptım hesapta, tatlıyı ikiye böldüm ikindi zamanı kalan yarısını da afiyetle yedim!..Pişmanlık yok :))


1.ARA(saat:15:30-16:30)
 1/2 porsiyon tatlı 
2.ARA(saat:17:30-18:30)
 Bitki (tarçın-karanfil) çayı 

AKŞAM(19:00-19:30)                              

  • 2 kepçe çorba(=2 dilim ekmek)
  • Bol yeşil salata (limon, nar ekşisi, hardal, z.yağı ve tuz ile tatlandırılmış)
  • 1/2 porsiyon tatlı                      

    SON ÖĞÜN(saat:21:00)
    1 büyük bardak su+1/2 sb süt

    DEĞERLENDİRME: Eveeet bu gün "arkadaş günü". Bu arkadaş grubuyla birlikte olmayı çok seviyorum. En başta aldığımız karara bağlı kalıyoruz: 1 çeşit tuzlu (genellikle börek), salata (ne çeşit olursa), tatlı ve çay. Abartmak yasak :)) Çok ta gereksiz.
    Akşam yemeğindeki tatlıyı yemesem iyiydi :)) Şeker ve un yok diye bilinçaltı ölçüsüz yemekte sakınca görmedi, bilinçt de buna kandı. Neyse ki serbest gün!.. Bol bol su içmeye devam; 2.250 lt
    Bu gün yaptığım tatlıyı arkadaşlarım çok beğendi. Tarifini buraya not etmeye karar verdim.

    Dr. Ayça Kaya'nın pişmeyen kakaolu muhallebisi, ben ölçüleri iki kat uyguladım(6 kup çıktı) , avokado koymadım (yerini tutar mı bilmem ama 100gr labne peyniri koydum) Çünkü avokadonun çok baskın bir tadı var ve damakta en son o hissediliyor. Avokado sevenler için sorun olmayabilir elbette.

    PİŞMEYEN KAKAOLU PUDİNG 

    10 adet geceden içme suyunda bekletilmiş hurma (büyük boy ve etli)
    1 adet yumuşak avokado (yumuşak olanını seçin)
    1 adet muz
    1 çorba kaşığı kakao
    1 çay kaşığı kadar tarçın

    Suda yumuşamış olan hurmaları çekirdeklerinden ayırıp rondoya atıyoruz. Avokado, muz, kakao, tarçın ilave edip çekiyoruz. Hurmaları beklettiğimiz sudan bir miktar ekleyerek puding kıvamına getiriyoruz ve servis kaselerine alıp, soğutuyoruz.





    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder