2 Aralık 2013 Pazartesi

İYİ BAŞLANGIÇLAR olsun... tartıldım :))


Pazartesi, yeni bir hafta, yeni bir başlangıç. Bu hafta kahvaltılar hariç, önceden oluşturduğum listeye göre yemek içmek niyetindeyim. Bu sabah aç karnına tartıldım; vee başlangıç 77kg. Hedef  şimdilik 65kg. ulaşmak. 12 kg vermem gerekiyor; ayda 3kg hesabıyla 4 ayda sonuca ulaşacağım kesin.           
 Dr.Ayça Kaya'nın Kbzlk.Gdrc.Khvlts. da 8. gün.  Bir bardak aç karnına, iki bardak ta kahvaltıdan sonra suyumu içtim.

SABAH KAHVALTISI(saat:9:00)

  • Yoğurt...............      3 y. kaşığı
  • Kuru erik...........      4 adet
  • Yulaf..................      2 y. kaşığı
  • Keten tohumu....       1 t. kaşığı 
Ara öğün olarak bir adet orta boy yeşil elma

ÖĞLE YEMEĞİ (saat:13:30)
  • Çorba..............     1 kase
  • balık................      150gr.
  • salata...............      ölçüsüz (b.lahana,havuç. k.lahana, limon, yağsız)
İki saat sonra orta şekerli bir türk kahvesi, saat:17:00'de büyükçe bir portakal ve bir tam ceviz.Sabah içtiklerim hariç şu ana kadar 4 büyük bardak su içtim.

AKŞAM YEMEĞİ (saat:19:30)
  • Kuru fasulye..............     6 yemek kaş.
  • K. buğday pil.............    2 yemek kaş.
  • Kereviz salatası.........     3 yemek kaş.
Bugün  standart listemi oluşturamadım, evde, elde ne varsa o :)) Bir buyuk bardak su daha içtim. Saat:21:00 bitki(beyaz çay) çayımı içerek günü bitiriyorum... 

SONUÇ; bence gayet iyi. Toplam 2lt su içtim. Daha  ne olsun  :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder