30 Kasım 2013 Cumartesi

ALTINCI GÜN...umudum var :))

SABAH KAHVALTISI (saat:9:00)

  • Yoğurt...............      3 y. kaşığı
  • Kuru erik...........      3 adet
  • Yulaf..................      2 y. kaşığı
  • Keten tohumu....       1 t. kaşığı 

  Dr.Ayça Kaya'nın Kbzlk.Gdrc.Khvlts. da 4. gün. Kahvaltı öncesi bir büyük bardak su, ardından iki büyük bardak ılık su içildi. Ev halkı için yapılmış olan ıspanaklı börek sadece bir lokma tadına bakılarak geçiştirildi :))  Saat: 10:00'da orta şekerli bir türk kahvesi canım istedi içtim. Ve üstüne bir büyük bardak su daha içtim.  
Bir büyük bardak su daha...Şimdiden beş büyük bardak etti :))


ÖĞLE YEMEĞİ (saat:13:30)  
  • Çorba................     1 kase
  • Et(hindi).............      80 gr.
  • Salata.................      Yeşillikler, kırmızı lahana, havuç(nar ekşisi ve 1t.k. z.yağı ile)  

Çorba; bal kabağı  çorbası. Çorba çok seviyorum ama evde üç çeşit çorba (tarhana, mercimek,yayla arada bir de şehriye) seviliyor ve dönüşümlü olarak pişiyor.Ben de sadece kendim için farklı bir çorba yapmak istedim. Şahane bir lezzet; 300 gr. bal kabağı, bir küçük baş soğan, su, süt, kara biber, tuz, yapraklarıyla birlikte iki sap kereviz. Altı porsiyon oldu yaklaşık. Hepsi benim :)) Ev halkı için akşam k.mercimek pişecek!..

Saat: 17:00' de yarım elma, yarım portakal. Öncesinde bir büyük bardak su.
Akşam yemeğinden önce iki b. bardak su daha içtim.  
Mehmet'çiğim bu bana yapılır mı?Petekli Erzincan  balı ve has Erzincan tereyağı yetmezmiş gibi, akşam yemeği  sonrası yemek üzere k.paşa tatlısı+ kaymak. Mantık, iradeeeee...
Dayanamayıp bir lokma(gerçek anlamda) ekmek üzerine az tere yağ ve bal bütünleştirilerek tadıldı.


AKŞAM YEMEĞİ (saat:18:30) 
  • Hamsi buğlama...........     150 gr.
  • Salata........................       Yeşillikler, kırmızı lahana, havuç(nar ekşisi ve 1t.k. z.yağı ile)
  • Tatlı(kemal paşa).....       bir adet(üzerinde 1 çay kaşığı kaymak :)

Ev halkı bol kaymaklı dörder adet yedi, benimki tadına bakmak sayılır :):) Kendimden başka kimi kandırıyor olabilirim ?..
Bir büyük bardak su  daha içerek dokuz bardağa ulaştım. Saat:21:00 bir fincan şekersiz bitki (zencefil) çayı ile günü tamamladım.


GÜNÜN DEĞERLENDİRMESİ
Bugün hiç ekmek yememişim, 2.250 lt. su içtim, ev halkı mısır unlu hamsi kuşunu yerken ben buğlamayı tercih ettim. Ah bir de kaçamaklar olmasaydı :)) Her şeye rağmen kendimi takdir ediyorum; doyana kadar yemeyip,tadına bakma noktasında kalabildiğim için...

Herşey tadında kalınca güzel :)) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder