27 Kasım 2013 Çarşamba

HA GAYRET... olacak bu iş ; ))

Bugün çok yoğun bir gündü. Bu nedenle yediklerimi an be an not etme fırsatım olmadı.  Umarım hepsini hatırlarım.

SABAH KAHVALTISI (saat:8:30)

  • Yoğurt..............      üç kaşık
  • Kuru erik..........      üç adet
  • Keten tohumu...      bir tatlı kaşığı
  • Yulaf ezmesi.....      iki yemek kaşığı
Bu kahvaltı sindirim sistemi sorunu (özellikle kabızlık) olanlar için Dr. Ayça Kaya' nın önerisi.Deneyerek işe yaradığını öğrendim. On beş gün sürekli olarak uygulanması gerekiyor ama ben hiç on beş günü tamamlayamadım. Bu kez kararlıyım; hafta sonuymuş, pazar kahvaltısıymış demek yok :))
Ara  öğün olarak bir porsiyon meyve (1mandalina, 1/2  portakal, 1/4 elma) 

ÖĞLEN YEMEĞİ (saat:12:00)
  • Kepekli ekmek...     iki dilim
  • Köfte................      üç adet
  • Yoğurt..............      iki y. kaşığı
  • Salata...............      limon ve bir tatlı kaş. zeytinyağı ile
Ara öğün: bir adet şekersiz sütlü kahve yetmedi bir de orta şekerli türk kahvesi içtim. Teselli noktası arada iki saat fark olması :))

AKŞAM YEMEĞİ (saat:19:00)
  • Peynirli makarna.............    yarım porsiyon
  • Salata ............................     limon ve bir tatlı kaş. zeytinyağı ile
Saat:21:00 gibi şekersiz bitki çayı içtim, hafif bir mide kazıntısı. Yesem mi, yemesem mi :))Yemedim, içtim; yarım bardak süt

GÜNÜN DEĞERLENDİRMESİ
Gün boyunca 8 büyük bardak su içerek 2lt'ye ulaştım. İşte budur!.. Yemek olayı da çözülecek mutlaka. Her şeyden önce yemek saatlerini iyi düzenlemem gerekiyor.Mümkün olduğunca aynı saatlerde ve aynı aralıklarla  yemeyi  becerirsem olur bu iş :))

Ha gayret, de gayret!..

   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder