29 Kasım 2013 Cuma

BEŞİNCİ GÜN iyidir...

Üçüncü gün: Dr. Ayça Kaya kahvaltısına devam. Kahvaltıdan sonra iki bardak ılık su içilmesi gerekiyor, bugün hatırladım ve içtim. Böylelikle sabahtan üç büyük bardak suyumu da içmiş oldum.
Bugün canım kıtır, kıtır bir şeyler istedi ve kahvaltıma badem (çiğ) ilave ettim. Bu hafta kalori saymak yok nasılsa :))

SABAH KAHVALTISI (saat:9:30)

  • Yoğurt...............      3 y. kaşığı
  • Kuru erik...........      3 adet
  • Yulaf..................      2 y. kaşığı
  • Keten tohumu....       1 t. kaşığı 
  • Badem...............       6 adet 
Ara : Bir fincan sütlü kahvenin yanına dün yaptığım yulaflı kurabiye(daha çok bisküvi gibi, ince ve epey sert)den bir adet yedim.
Beslenme ve diyet ile ilgili harika bir web sayfası keşfettim. Aslında tiwetter hesaplarını takip ediyordum web sayfasını da böyle fark ettim. Linki buraya kopyalıyorum ki daha kolay ulaşabileyim.
http://www.diyetpsikolojisi.com/#!kendi-diyetini-olustur/cgv9 Bu sayfa tam da benim yapmak istediklerimi tarifliyor :))


5. Kanıtlanmış tavsiye: Günlük tutun   Günlük tutma, kötü alışkanlıklarınızı göz önüne sererek tekrar aynı hatayı yapmanızı engeller. Bir sağlık araştırmasında günlük tutmanın kilo vermede spor yapmaktan daha iyi sonuç verdiği gözlenmiş.Kendinize göre uyarlayın: İdeal yeme planınızı oluşturarak günlük tutma sıkıntısından ve yaptığınız kaçamağı kağıda yazmanın verdiği suçluluk duygusundan kurtulun. Yediklerinizi yazmaktan hoşlanmıyorsanız, ters günlük tutun. Gün içinde yiyeceklerinizi listeleyin ve listenize bağlı kalmaya çalışın. Başarılarınızı da kaydetmeyi unutmayın. Pozitif  teşvikler, güven ve motivasyonu artırarak başarıyı getirir

TERS GÜNLÜK !.. Çok iyi fikir. Önümüzdeki hafta uygulamayı deneyeceğim. Ne yiyeceğini önceden belirlemek çok kolay, zor olansa bu listeye sadık kalmak :)) Eeee hani kararlıydım... Bakalım  deneyip görmek lazım :))

ÖĞLE YEMEĞİ (saat:14:00)

  • Hünkarbeğendi...............    1 porsiyon
  • Kara buğdy. kısırı ..........    1 porsiyon
Hünkarbeğendi bildiğimizden değil. Şöyle ki: 6 adet minicik patlıcan fırında közlenip, içine bir yemk. kaşığı labne peyniri, bir diş sarımsak, biraz tuz katarak beğendi yapılıyor. Üzerine de dün akşamdan kalan hindi sote konarak servis ediliyor :):)
Çok tok tutan bir öğün oldu. 
Saat:17:00'de yarım pita ekmek dilimi üzerine 1 t.k. labne peyniri sürüp, bir ceviz ve kapya biber parçalarıyla süsleyip bir fincan bitki çayı eşliğinde yedim.
Akşam yemeği yeni fırının gazabına uğradı. Beş dakikada ızgara olan balık abartısız, 45dk. 
zor pişti.Dolayısıyla yemek gecikti. Bu arada pazardan yeni alınmış 2 adet mandalinayı da yedim. 

AKŞAM YEMEGİ (sat:20:00)
  • Balık(levrek)............         1 adet
  • salata.........................          bol yeşillik, limon, nar ekşisi, z.yağı
  • çikolata(madlen,bitter)     1 adet
Çikolata yemesem iyiydi:) Canım tatlı istemese daha iyiydi :):) Kontrol!...
Saat: 21:30'da bir bardak çay ile  tamamdır.

GÜNÜN DEĞERLENDİRMESİ
Ne desem bilemiyorum;badem, ceviz, mandalina, çikolata yenmese de olurdu.Oldu bi kere:)
Yeterli  miktarda su içme konusunda çok başarılıyım!.. 8 büyük bardak  su=2lt

Yarın dünden güzel olacak!..


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder