26 Kasım 2013 Salı

TAKİP ETMEYE DEVAM...


SABAH KAHVALTISI (saat:9:30) 

  • Kepekli ekmek........     bir dilim
  • Yumurta..................     bir adet (kayısı)
  • B.peynir..................     bir kibrit kutusu
  • Şekersiz çay............     bir bardak       
Bugün arkadaş günü olduğu için öğlen yemeği  kontrol dışı :))
Sabah iki büyük bardak su, ara öğünü de es geçtim.İyi mi yaptım?

ÖĞLEN YEMEĞİ (saat:12:30)
  • Ispanaklı börek..........     1/2 porsiyon
  • Havuçlu patetes salt....     1 porsiyon
  • Turşu.........................      az
  • Tatlı(aşure)................       küçük kase
Belgin! Naaptın güzel arkadaşım :))   Hepsi çok lezzetliydi ve kontrolsüz yedim, bu gidiş, gidiş değil:))
200 ml üç bardak  su, bir fincan türk kahvesi; arkadaşımda geçirdiğim yaklaşık 5 saa içinde tükkettiklerim..
Eve gelince bir büyük bardak su daha içtim. Bir süre sonra acıktığımı hissedince bir adet yeşil elmayı da yemiş bulunuyorum... ve saat: 18:00  (!)

AKŞAM YEMEĞİ (saat:7:30)
  • Bulgur pilavı.............        4 yemek kaşığı
  • Nohut......................        2 yemek kaşığı
  • Yoğurt.....................        2 yemek kaşığı
Yemekten önce bir büyük bardak su içtim.  Su içince kendimi çok tok hissettim aslında ama ev halkıyla masaya oturunca  yine ölçüyü kaçırdım sanırım. 
Şimdi bir büyük bardak su daha içip yemek işini bitiriyorum.

GÜNÜN DEĞERLENDİRMESİ
İdeal bir liste olmadığı kesin, bununla birlikte çok ümitliyim...
Su 5 büyük bardak, 3 normal  bardak. Toplam:(5.250)+(3.200)=1.850 lt  Çook çok güzel :)))

Vazgeçmek yok, yarın yeni bir gün :))

aasdf

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder