9 Ocak 2014 Perşembe

KASLAR, ağrı, mutluluk :))


 Sporlu günler son hızla devam ediyor. Hani derler ya çok hamlamışım; aynı o durumdayım. Bütün kaslarım ağrıyor:)
 Dün pilates günüydü, 45 dk; üstüne bir de 30 dk yürüyüş bir hayli yordu beni. Ama yapabilmiş olmanın mutluluğu her  şeye değer. Bu gün 30 dk yürüyüş. Yürüyüşleri çok seviyorum, tam bir macera :) Belki bir gün yazarım... 

  Spor programım çok yoğun:))  

  •   Haftanın 7 günü  en az 30 dk yürüyüş,
  •   Pazartesi, çarşamba, cuma yürüyüşe ek olarak 30 dk kas çalıştıran hareketler. 

  Daha ne olsun; benim gibi uzunca bir süreden beri oldukça hareketsiz yaşayan biri için maraton koşmak gibi. Zaten bu kilo verme serüveni tam da bir maraton değil mi; uzun soluklu bir iş yani; antremanlı    olmak,  vazgeçmemek, sabırlı  olmak, iradeli, dayanıklı olmak gerekiyor :)) Bu özellikler ben de var mı?? EVVET!  Eh o zaman yolu yarılamışım demektir:))
 

4 yorum:

  1. Canım ya... 'Maraton koşmak' şuan bu kelime bana bir iyi geldi ki sorma... Yürüyüş maceralarını bekliyorum merakla... Sporumuza sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgi, nasıl oldun? Haberlerini bekliyorum...

      Sil
  2. Bu kas ağrıları mutlu edıyor benı :)
    Ohh her agrıdıgında ıyı kı yaptım dıyorum motıve oluyorum
    Xxx

    YanıtlaSil