9 Ocak 2014 Perşembe

KASLAR, ağrı, mutluluk :))


 Sporlu günler son hızla devam ediyor. Hani derler ya çok hamlamışım; aynı o durumdayım. Bütün kaslarım ağrıyor:)
 Dün pilates günüydü, 45 dk; üstüne bir de 30 dk yürüyüş bir hayli yordu beni. Ama yapabilmiş olmanın mutluluğu her  şeye değer. Bu gün 30 dk yürüyüş. Yürüyüşleri çok seviyorum, tam bir macera :) Belki bir gün yazarım... 

  Spor programım çok yoğun:))  

  •   Haftanın 7 günü  en az 30 dk yürüyüş,
  •   Pazartesi, çarşamba, cuma yürüyüşe ek olarak 30 dk kas çalıştıran hareketler. 

  Daha ne olsun; benim gibi uzunca bir süreden beri oldukça hareketsiz yaşayan biri için maraton koşmak gibi. Zaten bu kilo verme serüveni tam da bir maraton değil mi; uzun soluklu bir iş yani; antremanlı    olmak,  vazgeçmemek, sabırlı  olmak, iradeli, dayanıklı olmak gerekiyor :)) Bu özellikler ben de var mı?? EVVET!  Eh o zaman yolu yarılamışım demektir:))
 

4 yorum:

  1. Canım ya... 'Maraton koşmak' şuan bu kelime bana bir iyi geldi ki sorma... Yürüyüş maceralarını bekliyorum merakla... Sporumuza sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Bu kas ağrıları mutlu edıyor benı :)
    Ohh her agrıdıgında ıyı kı yaptım dıyorum motıve oluyorum
    Xxx

    YanıtlaSil