7 Ocak 2014 Salı

KARARLI, istekli, umutlu :))

 Cumartesi gününden beri  düzenli olarak (pazar gününü saymazsak) spor yapıyorum ve kendimi çok iyi hissediyorum. 2-3 lt arası suyumu içiyorum, beslenme planıma da dikkatle uymaya çalışıyorum; daha ne olsun:)) 

Beslenme planımı yaptığım sözleşme (bkz. dünkü yazım) gereği ayrıntılı olarak yazamıyorum ama  genel hatlarıyla benim kendi oluşturduğum beslenme düzenine çok yakın.
  
Üç ana, dört ara öğünden oluşuyor. Besinler de diyet yapan herkesin üç aşağı, beş yukarı tahmin edeceği gibi :)) 

 Ben de artık buraya; arada kaçırdıklarımı ve spor serüvenimi not ederim diye düşünüyorum. Umutluyum, istekliyim, kararlıyım...

2 yorum:

  1. Umut,istek, karar... Sihirli kelimeler... Sadece çabalamaya kaldı işimiz...

    YanıtlaSil
  2. Evet Hülya'cığım, ya olacak, ya olacak tek seçenek. Çabalamaktan başka çaremiz yok!..
    Bu arada kendi blog'umdan önce senin blog'una giriyorum ve büyük bir keyifle okuyorum :))

    YanıtlaSil