21 Ocak 2014 Salı

DÜN PAZARTESİYDİ ve tartı :))

  Dün pazartesiydi dolayısıyle  de tartı günü, elbette  tartıldım ve müthiş motive olmuş bir şekilde yürüyüşe gittim. Yürüyüş dönüşü yolda tökezleyip düştüm. Önce dizlerimin üstüne, dengemi sağlayamayınca da sol kolumun üstüne. Epey canım yandı ama toparlanıp eve döndüm, koluma buz koydum (anında morarmıştı) sonra da günlük hayatıma devam ettim.
  Asıl acı bu sabah çıktı; sabah yataktan kalktım fakat sol kürek kemiğim dahil sırtımın sol tarafı, sol kolum, sol yanım acı ve ağrı beraber olunca tansiyonum düştü ve yatağa geri döndüm. Velhasıl bugün yürüyüşümü de yapamadım. Ben spor yapmayı çok önemseyip, yapmaya gayret ediyorum ama hayat:((  Bu da gelir, bu da geçer:))
 Gelelim tartıya; nihayet tekrar 75 kg gördüm :)) Evet 1 kg vermişim ama beni  daha çok sevindiren bel ve kalçadan 1'er cm, göbek çevresinden ise 3 cm incelme olması. İşte spor yapmak için çok önemli bir neden, sadece yürüyüş bile olsa!..
   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder